torek, 11. oktober 2016

SIBO protokol - 1. dan

No tako, napočil je dan D.
Vsi dodatki so doma, plan narejen in končno lahko začnem.
SIBO protokol, Sandi mi ga je sestavil na podlagi mojih izvidov. Trajal bo 8 tednov, v tem času se bom držala stroge dijete in jemala prehranske dodatke tekom dneva.


Zjutraj se zbudim malo kasneje kot običajni ponedeljek, ker imam enega od kontrolnih pregledov in ne grem v službo. Zjutraj, takoj po prebujanju, vzamem najprej zdravila za ščitnico.
Ker so moji dnevi zelo dolgi in imam dnevno samo 3 obroke, sem se odločila da bo moj zajtrk zelo pozen.

Ob 11.00 pojem prvo porcijo dodatkov in potem čakam 1h da jem zajtrk. Lakota je že pričela trkat na želodec. Za prvi obrok pojem jajca in malo gobic, ter dodatke. Počutje je zaenkrat OK.

Grem za kratek čas v službo in počasi se me prične lotevat migrenski glavobol in postaja vedno huje. Pridem domov in me zmanjka za dobre pol ure. Ko se prebudim je glava bolje, le po trebuhu me zvija, pojavi se kratkotrajna driska. Lakota ni prisotna, a vseeno skuham in pojem kosilo ter dodatke. Ob dodatkih me sli na bruhanje, ostalo je ok.

Kmalu po kosilu se glavobol zopet pojavi in zopet se bolečina prične stopnjevat poleg tega mi je še noro slabo.

Preostanek večera počivam.

Pred večerjo mi sploh ni do hrane, slabo mi je, sili me na bruhanje, hrana mi ˝srdi˝. A se vseeno pomatram in pojem majhno porcijo s kokosovim mlekom narejenega mlečnega riža v katerega sem dala nekaj borovnic. Zraven pojem tudi dodatke.

Po večerji se kmalu odpravim v posteljo, še prej pa pojem še zadnje dodatke.



Ni komentarjev:

Objavite komentar