sreda, 19. oktober 2016

SIBO protokol - 9. dan

Jutro se prične GROZNO. Spet krči, zvijanje, zelo podobno kot včeraj zvečer, ampak trajanje posameznega krča je danes daljše. Nikakor ne popusti, ampak vseeno moram v službo.
Po prihodu si hitro naredim malo kamiličnega čaja. Bolečine končno popustiju, ne popolnoma, je pa mnogo bolje. Še dobro da me mami zalaga z domačimi ;)
Postopoma popolnoma popustiju. Še dobro, saj imam danes polno strank. Čas do obroka tako mine zelo hitro. 1. obrok je, odkar sem na protokolu, pogosto edini obrok v dnevu, ki ga pojem z apetitom. Ker se mi ˝lušta˝ nekaj sladkega, pa moja dieta izključuje vse sladkorje in sladila si privoščim pri obroku še en Raw Paleo Bar. Tokrat kupljen, naslednjič pa obljubim da ga naredim sama in tudi objavim recept. Meni je tale super, okus zelo podoben dnu kake presne tortice.

Po službi imam polno obveznosti, zato mi 2. obrok uspe pojesti dokaj pozno. Zopet ga pojem na silo, saj sploh ni apetita. Po njem pa postanem kot cunja, zeham, roke in noge pa nekako nočejo več ubogat.

Še en dan, ko na kavču preživim preostanek poznega popoldneva in v tem položaju počakam na zadnji obrok.

Nekaj časa pred večerjo mi postane slabo. Ne slabo, ko te zvija po trebuhu ampak slabo tako da ti hrana ˝smrdi˝ in ob misli na njo se mi obrača. Ampak, ja vem da moram jesti, če ne drugega že zaradi dodatkov. Naredim si zopet mlečni riža s kokosovim mlekom in malo nesladkanega kakava.

Tako kot druge dni sledi kmalu po obroku spanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar