ponedeljek, 17. oktober 2016

SIBO protokol - 7. dan

Čeprav je nedelja moram zaradi obveznosti vstati prej kot bi drugače.
Ker imam veliko stvari za opravit malo pozabim na hrano, čeprav mi želodec dopoveduje da bi rad hrano. Dodatki, obrok, še eni dodatki, vse je ok. Kako uro kasneje se pojavi vročica, obliva me kot sredi najbolj vročega poletja, ampak kmalu mine.


Popoldan pridem domov, skuham kosilo, tokrat je na žaru pečen kotlet lososa in zelenjava. Čeprav ne čutim lakote pojem. Ne morem verjet tudi po obroku sem ok, le malo se mi spahuje, ni pa slabosti, zvijanja, črvičenja, itd.

Čeprav sem postala zaspana in zeham kot bi bila ura polnoč, se odpravim na trening. Danes imam hrbet in prsi. Še vedno ne treniram na polno. Med treningom se dokaj dobro prebudim in ga opravim solidno.

Preostanek večera mine umirjeno, brez sprememb v počutju. Spat se odpravim malo bolj zgodaj kot druge dni.


Ni komentarjev:

Objavite komentar