četrtek, 13. oktober 2016

SIBO protokol - 3. dan

Joj, tako po prebujanju me že prične zvijati po trebuhu, mogoče tudi malo zaradi menstruacije, ki sem jo danes dobila. Grem delat, zvijanje pa še kar ne neha in zopet moram zaradi driske obiskati stranišče. Te driske niso dolgotrajne, ponavadi zadostuje enkraten obisk stranišča.

Po 3h se zvijanje in bolečine umirijo, čas do obroka pa potem mine hitro in pred njim sploh ni nobene lakote, vendar vem da moram jesti.

Pri 1. obroku imam zopet težave pri požiranju dodatkov, občutek je kot bi peristaltika potekala v obratno smer (iz želodca proti ustom).
Po obroku se mi zopet spahuje po dodatkih in hrani, komaj čakam da grem domov.

Čas do 2. obroka mine dokaj umirjeno pod deko na kavču, z zvijanjem po trebuhu.
Za drugi obrok komaj vase stlačim piščančje bedro, malo pečene paprike in dodatke. Kmalu se zopet pojavi glavobol, ker je nevzdržno vzamem še analgetik. Ko poneha je svet malo lepši in lahko se polotim delam, ki me čaka doma. Tudi zvijanje se je skoraj popolnoma umirilo.

Ko pripravljam hrano za naslednji dan mi vse smrdi, ves čas mi je po malem slabo. Nimam nobenega apetita, ob misli na hrano se mi kar obrača. Za večerjo se zopet prisilim pojest nekaj malega in dodatke. Vse skupaj me napihne.
Ker je ura že pozna grem kmalu spat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar