petek, 21. oktober 2016

SIBO protokol - 11. dan

Danes prespim budilko, sploh je ne slišim. Vstanem pozno no prepozno, v paniki se oblečem, umijem in oddrvim v službo.
Dopoldan mine umirjeno, ni lakote, ni slabega počutja.
Popoldan pa zopet slabost, stalno me sili na bruhanje. Sploh ob misli na hrano. Vem da moram jesti, že zaradi dodatkov. Res se močno prisilim da nekaj pojem in ne zraven ne bruham.
Po obroku pa se me poloti zaspanost, sploh ne morem več gledat in me zmanjka na kavču.


Spim dobro uro in ko se prebudim sem popolnoma napihnjena in še vedno mi je slabo. ne več tako močno kot prej.


Zvečer zopet problem pri hrani in dodatkih, zaradi siljenja na bruhanje komaj kaj spravim vase. Ampak ker vem da moram, se močno potrudim.
Največji problem je pri požiranju Gi-synergy dodatkov, že ko jih dam v usta, peristaltika zamenja smer. Sem upala da bo sčasoma boljše, ampak ne. Občutek imam, da je vedno huje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar