torek, 1. avgust 2017

Alergološka ambulanta

Slabih  10 dni po gastrosopiji sem prejela histološki izvid biopsij. Poleg rahlo vnete želodčne sluznice so mi zopet potrdili prisotnost bakterije Helicobacter pylori. Zraven sem dobila tudi navodila za antibiotično zdravljenje. Zaradi suma na celiakio pa so me napotili še v alergološko ambulanto.
Datum za pregled sem dobila čez mesec in pol. Poleg datuma so mi poslali tudi anketo in kratka navodila, katerih se moram držati pred pregledom.

Tudi ta pregled sem opravljala v Diagnostičnem centru Bled. Po prijavi na recepciji so me napotili v sosednjo stavbo, kjer opravljajo ta pregled. Zdarvnico sem že poznala, saj je enaka kot ob gastroskpiji. Najprej sva imeli malo daljši pogovor, med drugim tudi o testih, ki sem jih opravljala pri Sandiju. Na moje presenečenje se je stirnjala z njimi in potrdila, da so zelo blizu uradni medicini.
Po pogovoru sem odšla k sesrtri, katera mi je odvzela kri za genetsko analizo zaradi suma razvoja celiakije. Ker se glutenu izogibam je na drugačen nači to skoraj nemogoče ugotoviti.

Medicinska sestra pa mi je opravila tudi alergološki test. To zgleda tako, da mi je na obe podlakti narisala neke vrste razpredelnico. Na označena mesta je nanesla različne snovi z mini iglico zbodla. Po končanem zbadanju sem počakala še nekaj
minut in zopet odšla do zdravnice, katera je odčitala test. Rahlo alergijo naj bi imela le na travne mešanice in pasjo dlako. Za slednje sicer zelo dvomim, ker sem res ves čas v stiku s psi pa še nikoli nisem imela nikakršnih težav.

Izvid genetske analize pa sem dobila čez 11 dni in v njem zapis, da je mogoče izključiti nastanek celiakije. Ampak jaz se izgobima glutenu iz drugega razloga, ne ker bi me bilo strah celiakie. Ob težavah s ščitnico je zelo priporočljivo poseči po prehrani brez glutena. Seveda se tudi jaz kdaj pregrešim, ampak dokler ne uredim popolnoma črevesnih zadev ostajam na dokaj strogem načinu prehranjevanja.

Še dva dni me loči do kolonoskopije in sem s pripravam že začela. Pa še noro me je strah. Kako sem preživela pa naslednjič.

4 komentarji:

  1. Pozdravljeni, kako se počutite danes? Vam je kaj bolje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni,
      ja veliko veliko boljše. Ni pa še popolnoma ok.

      Izbriši
  2. Ah, me veseli! Upam, da boste razrešili še preostale težave. Lp!

    OdgovoriIzbriši