sreda, 12. oktober 2016

SIBO protokol - 2. dan

Budilka zvoni, ampak jaz bi še spala. Potegnem še 10 minut in ko budilka zopet zazvoni je res potrebno dvignit rit. Glavobol je končno popustil.

Vstanem, pojem zdravila, pripravim hrano za sabo, se uredim in odhitim v službo. Dopoldan mine kar hitro, po dopustu me čaka veliko stvari, ki jih je potrebno urediti.

Še uro in pol je do 1. obroka jaz pa že kar pošteno lačna. Po prvem odmerku dodatkov je vse ok. Odštevam do hrane.


Pojem 1. obrok in dodatke, pri katerih nastane problem. Ko jih dam v usta me prične siliti na bruhanje, komaj jih spravim po grlu. Nato se mi še kar nekaj časa spahuje in mi je rahlo slabo :( Rada bi bruhala pa ne morem.

Kmalu po obroku postanem zaspana, zeham, oči komaj ostanejo odprte in glava noče funkcionirat. Še vedno se mi spahuje po dodatkih in hrani, še vedno mi je na nek način slabo in mrazi me. Počutim se zelo omotično, zvoki niso jasni, komaj dvigam noge. Komaj čakam da pride zamenjava.

Preostanek popoldneva je minil dokaj mučno. Pred 2. obrokom me prične zvijati po trebuhu, čez nekaj časa me zopet obišče driska. Bolečine v trebuhu pa nikakor ne popustiju. Pojem 2. obrok in dodatke ter se zavlečem pod deko na kavču. Po skodelici kamiličnega čaja je mojemu trebuhu nekoliko bolje.

Pod deko počakam na mojega zlatega fanta, da pride iz službe in skupaj večerjava. Pri meni je zopet težava s hrano, komaj, komaj kaj spravim vase. Po obroku in dodatkih me napihne. Kmalu se odpravim spat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar