sobota, 29. julij 2017

Jaz sem BACK

Joj kako hitro čas beži, grozno kolika časa se že nisem javila. V tem času, ko sem bila odsotna se je res zgodilo ogromno stvari. Itaq vem da vas zanima kako je moje počutje in zdravje po vseh teh protokolih. Obljubim da bom sedaj bolj pridna in vas obveščala o mojih ˝podvigih˝.



Ko se nismo brali sem kočala uspešno tudi drugi del protokola, opravili so mi gastroskopijo in kolonoskopijo, bila sem na alergološkem testu, zamenjali so mi ščitnična zdravila, jemala sem antibiotike za Helicobacter pylori in še kaj bi se našlo. Aja pa dobili smo novega družinskega člana (kuža).


Kot sem že omenila sem tudi drugi del SIBO protokola končala uspešno. Sedaj lahko rečem da sem resnično veliko, veliko boljše. Še vedno sem na ˝dijeti˝ ampak je malo manj stroga .☺☺☺☺ Še vedno se izogibam določenim živilom (kofein, sladkor, predelana živila, gluten, mlečni izdelki, razen masla in domačega kefirja...), uživam določene dodatke in jem večkrat dnevno. Občasno si privoščim tudi sadje in me sploh ne napine več. Juhej!!

Počasi sem začela uvajati živila, ki jih na protokolu nisem uživala in tako sem lahko videla kaj mi paše in kaj ne.



Imam veliko več energije, nisem utrujena nonstop, nimam ˝megle˝v glavi, menstruacije so redne, trenigi so veliko bolje oddelani in na splošno je počutje v primerjavi s prej super, pa tudi najbolj zaželjeno, teža se je malo zmanjšala. Seveda se še vedno držim Sndijevih ˝navodil˝ in se poskušam izogibat stresu kar se le da in spati vsaj 8ur. Trenuto mi kar uspeva.

Verjetno vas zanima zakaj sem šla na gastroskopijo in kolonoskopijo in kako sem opravila. Vse to bom delila z vami v nasljednjem postu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar