torek, 6. december 2016

SIBO protokol - 57. dan

No tako pa je napočil 1. dan druge faze. Lahko rečem, da sem točno na polovici zdravljenja. Za mano je 8 tednov 1. faze, pred mano pa še enkrat toliko 2. faze.

Glede na zadnje tri dni sem psihično danes veliko bolje.
Dan začnem malo kasneje kot običajne delovni dni. Zakaj? V času zdravljena bom delala kasneje, ne zgodaj zjutraj, ker meni osebno predstavlja zgodnje jutranje ustajanje gromozanski stres. Poleg tega pa še dokaj pozno hodim spat in kombinacija je potem morilska. Tudi drugače se bom stresu poizkusila izogniti kolikor se bo le dalo. No načeloma bi to morali vsi početi večino časa, ampak v današnjem tempu je to skoraj nemogoče. Plan oz. želja je nekako takšna, da se tudi po končanem protokolu poskusim čimbolj izognit stresnim dejavnikom.

Pričnem s pripravo obrokov za čez dan in med tem časom, ko se kuha pojem že prvi obrok (zajtrk). Čez dan imam 5 manjših obrokov razporejenih na 3-4 ure. Že zelo dolgo nisem jedla tako pogosto, imam občutek da bo to najtežji del. Ob obrokih imam tudi sedaj dodatke, druge in drugače razporejene kot v prvi fazi. O tem kdaj drugič.

Danes se počutim resnično bolje, mogoče je vzrok kasnejše prebujanje ali pa je samo placebo. V bistvu mi sploh ni pomembno, glavno je da sem jaz ok.
Vse je ok, razen nekega čudnega zvijanja po trebuhu, ki se potem konča z drisko v živo zeleni barvi. (upam da so to že zadnje bakterije :D) Ni dolgotrajna. To zgleda nekako tako: ko me zvije odhitim do wc-ja in potem se v hitrem postopku vse izloči. Včasih je vajo treba ponovit še 1x ali max 2x, čez uro ali več. Ni tako kot tisti driske ko kaj pojemo in smo skoraj prikovani na wc.

Drugi obrok se mi zdi da pride tako zelo hitro, prehitro. Vem da moram jest, pojem, s težavo. saj sem še sita od zajtrka, ampak se pomatram.

Približno 2h po obroku naredim trening, tokrat sem kar malo presenečene, imam energijo. Waaaa to je super. Naredim dober trening nog. Vesela sem, saj že dolgo nisem naredila res dobrega treninga. Jaz sem zelo samokritična in če ne naredim dobrega treninga sem potem slabe volje.

Po treningu me zopet čaka obrok. Tudi tega pojem bolj s težavo, po treh grižljajih imam dosti, ampak se potrudim.
Sedaj me pa čaka še nekaj vsakodnevnih obveznosti pred 4. obrokom.

Preostanek dneva, bolj večera preživim doma, sproščujoče na kavču in z mačko v naročju.

Večerjam pozno, ker jeva s fantom skupaj, saj to je edini del dneva, ko sva lahko dejansko skupaj.


1 komentar:

  1. Pozdravljeni, zanima me če ste uspešno pozdravili SIBO, kje ste bili daignosticirani, kdo vas je vodil v času zdravljenja, ali je bil SIBO vzrok kake druge bolezni. Za odgovor bi vam bila zelo hvaležna, lp🍀

    OdgovoriIzbriši